Kedves Olvasók!

Egy kis technikai információ. Mivel állandóan kések a frissel, ezért a dátumozás megszűnik, és a chatbe fogom írni, hogy mikor jön a következő fejezet. Igyekszem az egy-két hetes határon belül maradni.:)

Igyekszem és puszilok mindenkit!:D

2011. június 17., péntek

Felhívásos bocsánat

Kedves olvasók!

Először is, a sokadik elnézés kérésem következik. Túl sok minden történt túl rövid idő alatt, legalábbis nekem annak tűnt, és egyszerűen eltűnt az idő... De mindegy, erről nem szeretnék írni.

Többször leültem a gépem elé, hogy én most megírom nektek a fejezetet, nem tudom megszámolni a két kezemen, hogy mennyi alkalommal ültem a billentyűzetet bámulva, és várva az ihletet, az indíttatást. De az egyszerűen nem jött el. Valahogy... eltűnt, akárcsak az idő.
Nem tudok többé írni, és én se tudom, hogy miért van így. Ezért nem is jelentkeztem. Mert mit írjak ki? Nem megy, sajnálom, de amint kész feltöltöm? Hát lehet, hogy az is jobb lett volna...
De már semmit nem tudok csinálni.
Szóval rossz hírt kell közölnöm.
Mivel nem megy az írás, ezért abbahagyom az egészet. Nem tudom, hogy valaha vissza jövök-e. Nagyon sajnálom, igazán nagyon. De nem megy.

Abban az esetben, ha valaki szeretné, akkor lenne egy másik megoldás is, mint elvágni minden egyes történetet most rögtön.
Ha valaki szeretné, akkor átadom a történeteket. Ghostwriterként működhetne, ha szeretné, ha szeretné nem. Használhatná az IccsiNee nevet a publikáláshoz, de nem tudom, hogy van-e rá igény...
Én minden esetre elmondtam, amit már rég el kellett volna. Egyszerűen... nem megy.
Bocsánat százszor is ezerszer is. Bocsánat!

Nee

11 megjegyzés:

  1. Hát lányok én is sajnálom ezt az egészet :/
    de ne véglegesíts ennyire...
    pihenj egy kicsit és ne gondolj a törikre ha rágörcsölsz úgyse fog menni, és ha szeretsz írni nem hiszem hogy abba tudnád hagyni.
    Minden esetre köszönöm/köszönjük ezt a közel három évet amíg itt voltatok és szórakoztattatok minket. Csak annyit kérek hogy ha netalántán mégis kedvet és ihletet kapnál hozzájuk akkor írd le. És kérlek ne töröljétek a blogokat. Sokan, köztük én is nagyon gyakran olvasom vissza őket és had maradjon ez meg nekünk belőletek arra az időre amíg talán megint hallunk felőletek.
    És ha másnak adjátok a történeteket akkor győződjetek meg az írásképességéről. Ne sértődjön meg senki de ha nem is tőletek de nagyon jó lenne ezeket a sztorikat egy hasonló fantasztikus írótól olvasni mint ti vagytok. Köszönöm...
    puszi.

    VálaszTörlés
  2. Ne! Kérlek ne! Ti vagytok a egyik kedvenc íróim!Ne tegyétek ezt velünk! Nee, tarts szünetet megvárunk! Biztosan lesz ihlet! "könyörgő tekintet" Puszi:) Luci:)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    És arról mit gondolnátok, ha megkérnétek az olvasókat mondjuk, hogy segítsenek? Több oldalon is láttam már ilyesfajta ihletgyűjtést és lehet, hogy olvasol egy olyat ami megtetszik és eszedbe jut mondjuk egy jó folytatás. És mondjuk kérhetnétek az emailotokra, hogyha nem akarja valaki nyilvánosan elmondani a gondolatait :) de persze ez csak egy ötlet volt. Nem akarok én senkire semmit ráerőltetni félre ne értsetek, csak egy kis jószándékkal mondtam :D

    puszi Szuzenn

    VálaszTörlés
  4. Én szívesen átvenném a történetet. Nézzetek be hozzám, hogy lássátok én hogyan írok, hogy megfelelek e. http://izisz96.blogspot.com/
    Ha igen, akkor ide is írhattok vagy akár az email címemre is. karibaba96@citromail.hu
    Szeretem, ahogyan írtok és gondolkodtok. Örülnék, hogyha folytatnátok, de ha nem szívesen folytatnám én is, addig míg meg nem gondoljátok magatokat, vagy míg a végére nem érünk Edward és Bella ezen történetének.

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Én Evcu-val értek egyet. Kérlek nem véglegesítsetek ennyire és ahogy ő is kért ne töröljétek a blogokat. Igen a blogokat mertmost épp az RS-oldalatoka olvasom másodszora, mert el akartam ütni valamivel az időt míg nem jön a friss. Hát erre nem számitottam. Ez van de mégis arra kérlek titeket adjatok egy kis idöt magatoknak.Légyszi.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  6. Az elöbb egy nagyon hosszú komit írtam, de eltűnt....
    Uh. röviden leírom megint:
    Tudtam, egyszerűen éreztem hogy ez lesz:(
    Kérlek gondoljátok át ezt a végleges zárást!Pihenjetek!Mindenkinél van olyan , hogy nincs ihlet!Gyönyörűen írtok-fogalmaztok-nagyon jó az elgondolása a történeteteknek!Nem lenne ugyan az ha más írná tovább...sőt teljesen más lenne...
    Tucatnyi írás közül felismerném a Tietekét!Mert Ti magaokat adjátok bele, és nem csak írtok!Minig Ti voltatok a kedvenceim, és ez már nem is fog változni ennyi idő után.
    Kérlek még egyszer, gondoljátok át, lehet csak kis időre van szükség!
    U.I: Ha abszolut nem lehet eltántorítani a zárástól Titeket, akkor persze írja tovább más a törit, nem szabad elvesznie ennyi kincsnek amit megírtatok, de ettől függetlenül ez sose lesz ugyan az:-(

    VálaszTörlés
  7. Hát én most olvastam. Letargia. Én is úgy gondolom hogy inkább tartsatok egy kis szünetet. Itt a nyár pihenjetek töltödjetek fel, bulizzatok kapcsoljatk ki. És utána légyszi gondoljátok ezt át még egyszer. Én úgyan 2 hete találtem meg az oldalt de nagyon megszerettem. A történetet hogy más fejezze be, hát nem tudom. Nézd például szerinted ha az Alkonyatot Stephanie helyett mondjuk Vivyan Fable fejezi be ugyan olyan lett volna? Szerintem NEM. És ez a lényeg .Hiába ír ő is fantasy-ket is, akkor is más. Neharagudjon a többi író senkit nem akarok megbántani de én így érzem. Igazán jól csak ti tudjétok "jól" befejezi én csak annyit kérek gondoljátok át.
    Ui: a blogot légyszi ne zárjátok be legalább ennyi hadd maradjon meg nekünk.
    Köszönünk nektek mindent.
    Sziasztok Orsolya

    VálaszTörlés
  8. Visszakapom a netem..erre fel mit látok???Ne márrrrrrrrrr!!
    Tudom tudom..nincs ihlet nincs írás..nincs fejezet!!De nem kell rögtön a legrosszabra rámenni..!!Istenem ..hát én imádom minden történeteteket!!Ezt másnak átadni...nem!!Csak ti tudjátok befejezni!!Kérdések és fejtörések nélkül!!Nektek megy ilyen jól!A ti fejecskétekben született meg!Ezt a ti"gyermeketek"!Képesek vagytok ellökni magatoktól?
    Én is amondó vagyok!Itt a nyár...pihenés..sok-sok pihenés!!És itt vagyok mi is ..olvasók!!Sok-sok bátorítás..és könyörgő kutya szem!!:)
    Ne hagyjatok el!!
    Várunk rátok!!És a blog is had maradjon!!Olyan jó visszaolvasni egy-egy fejezetet!!Csak szimplán leülni és egy picit nosztalgiázni!!
    Kérlek!!!!!!Egy pici remény maradjon!!!:)
    Puszy!

    VálaszTörlés
  9. IcsiNee!

    Talán emlékeztek rám, a Remember me fanfiction blog írója vagyok és néha kommenteltem nektek ide. Nos, teljesen megértelek titeket, ugyanis én is hasonló cipőben járok. Leülök írni egy újabb fejezetet, de a gondolataim kuszaságok sokasága és amit írok is, azt is kitörlöm, mert hiányzik valami belőle. Én ezt úgy próbálom megoldani, hogy egy hosszú nem tudni mennyi ideig tartó szünetet tartok, amit a blog olvasóival is tudattam. Abszolút nem gondolok a történetre, arra koncentrálok amit épp aktuálisan szeretnék csinálni. Egyszer már alkalmaztam ugyanezt a módszert, nem görcsöltem rajta, hogy most írnom kéne egy fejezetet. Nem! Gyakorlatilag be se léptem a blogra és ez olyannyira jót tett, hogy elkezdett magától hiányozni a blog írás. Ezért fogtam bele egy új történetbe... Tehát meleg szívvel ajánlom nektek is ezt a módszert, ne döntsetek elhamarkodottan mert nagyon megbánjátok majd később. De ha pár hónap elteltével még mindig nem hiányzik és nem megy az írás, akkor természetesen egyet fogok érteni a blog átadásával. De így ne...Csak próbáljátok meg ezt a módszert. Tapasztalatból mondom, hisz egy kisgyerek is amikor kap egy új játékot és folyton azzal játszik egy idő után természetes, hogy megunja és többé nem lesz érdekes az a játék. Egészen addig, amíg újra rá nem talál és ismét kedvet kap játszani vele.
    Szerintem mindenképpen érdemes megpróbálni ezt a módszert! :)

    Sok sikert: Kitti

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Én megértem és nagyon sajnálom ti vagytok a legjobb írók:(( !!!
    de tényleg ne döntsetek ilyen elhamarkodottan ilyen véglegesen...:) tartsatok egy akármilyen hosszu szünetet és utána ha ugy érzitek folytatjátok ha meg nem akkor nem..:S:) és köszönömszépen hogy olvashattalak titeket tényleg fantasztikusak vagytok..:)))
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  11. Kérlek ne hagyjátok abba végleg! Én még csak most kapcsolódok bele a történtekbe, még az elveszített szerelemet olvasom, ami nagyon jól sikerült, akkor el tudom képzelni, hogy a többi milyen jó lehet. Úgyhogy kérlek szépen titeket, hogy ne adjátok fel, megértem, hogy nem megy, minden embernek vannak mélypontjai, de egyszer jobb lesz, nem ma vagy holnap, lehet hogy hetek vagy évek múlva, de könnyebb lesz, és én és még sokan mások meg fogunk várni titeket. Pihenjetek kapcsoljatok ki! MI pedig várunk :)

    VálaszTörlés