Kedves Olvasók!

Egy kis technikai információ. Mivel állandóan kések a frissel, ezért a dátumozás megszűnik, és a chatbe fogom írni, hogy mikor jön a következő fejezet. Igyekszem az egy-két hetes határon belül maradni.:)

Igyekszem és puszilok mindenkit!:D

2012. április 15., vasárnap

Hali mindenki!

Elnézést, hogy ez nem a friss, de úgy érzem egy gyors magyarázatot megérdemeltek, és a lelkem is nyugodtabb úgy, hogy nem kíván a pokolba minden olvasónk. (Nem mintha ez a kis bejegyzés semlegesítené a pokolba kívánásokat, de legalább tettem valamit.)

Szóval én ma tényleg meg akartam írni a fejezetet, félig kész van, és a mai hét szabad órám pont tökéletes lett volna arra, hogy befejezzem. Csak közbeszólt a... nemtommi.

Gondolom még emlékeztek, hogy tavalyi évemet Bordeaux fenséges síkságain, és remek bérházai között tengettem. Ennélfogva, nem mentem egyetemre. De mivel én olyan akaratos voltam, és "okos", ezért tavaly februárba nem felvételiztem egyetlen egyetemre sem. Na meg persze azért sem, mert halvány fogalmam sem volt, hogy mit akarok. Na nem mintha ez mára változott volna ,de legalább valamit választottam, még ha nem is tudom, hogy biztos azt akarom-e.
De eltértem a tárgytól.
Szóval ebben az évben felvételizek, csak sajnos olyan egyetemre, ahová más, vagy éppen magasabb szintű érettségi kell, mint ami nekem van. Szóval ezen okból kifolyólag mindennapjaim nagy részét olyan kellemes dolgokkal színezem, mint a Karolingok államalapítási törekvéseinek története, Don Quijote szélmalomharca, na meg a kellemes kis teadélutánokkal Bostonban. Magyarán történelem és magyar emeltre készülök.

Erre meg ma elkezdtem tanulni, teljesen elfeledkeztem a fejezetről.
De mivel ma tanultam, ezért HOLNAP TUTI SZUPERBIZTOS 100% FRISS!:D
És ne haragudjatok a késésért.

Puszillak titeket: Nee^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése