Kedves Olvasók!

Egy kis technikai információ. Mivel állandóan kések a frissel, ezért a dátumozás megszűnik, és a chatbe fogom írni, hogy mikor jön a következő fejezet. Igyekszem az egy-két hetes határon belül maradni.:)

Igyekszem és puszilok mindenkit!:D

2012. március 5., hétfő

Időszakos információk

Hali mindenki!

Na igen, megint egy idióta bejegyzés, aminek semmi köze nincs a fejezethez, de muszáj tudnotok néhány dolgot, és így egyszerűbb az egész.

Információ I.

Már megint beleestem abba a hibába, hogy ígértem, és nem tudom betartani, ugyanis nincs kész a fejezet, és jelenlegi állapotába nem tudom feltölteni még ma sem.
Tudjátok vannak olyan pillanatok, amikor a fejezet elkezdi írni magát, és én csak hagyom, hogy megtörténjen minden, ahogy pillanatnyilag elképzelem, aztán meg, amikor írni kéne tovább a történetet, akkor nem tudom minek kell jönnie, és még a szép előre elkészített fejezettervem sem segít, mert totál eltértem tőle. Eddig egyetlen egy történetem sem volt, ami teljesen fejezetterv hű lett volna...
És csak, hogy egy példát mondjak a Cullen családnak már négy fejezettel ezelőtt haza kellett volna jönnie, de most ott tartok, ha ezt így folytatom, akkor még öt fejezet múlva sem lesznek itt!
Szóval az a baj, hogy belekerültem egy olyan helyzetbe, ahonnan per pillanat nem tudom hogyan szedem ki a szereplőket. Mivel már hét oldal megvan a fejezetből, és csak ülök felette és nem jövök rá, hogy most mit kéne csinálniuk, ezért megoldást kell találnom. Beszélek Iccsivel, meg a bétámmal, hátha ők kitalálnak valamit.:) De valószínűnek tartom, hogy ebből egy nagy átírás lesz, szóval a fejezet még ma sem lesz fent.
Ti vagytok a világ legtürelmesebb olvasói és félek is, hogy visszaélek ezzel, de megint a türelmeteket kell kérnem. Egy esetleg két napig, és sietek, ahogy csak tudok.:)

Információ II.

Ennek ellenére tegnap nem azért nem került fel a fejezet, mert nem volt kész; mert meg akartam írni, hogy még vasárnap felkerüljön. Roppant amerikai módon a barátnőmhöz kellett szaladnom, akit dobott a pasija, és kellett neki egy váll, amin sírhat...
Hát ez van, a pasi nyilván nem tudta, hogy nekem abszolút nem lett volna időm vigasztalni a most már exét. Ha tudta volna biztos elszalasztja egy-két nappal az ominózus szakítást.

Információ III.

Bár nem ehhez a bloghoz tartozik, de jobb, ha ide is írom, hátha vannak "átjárók..."
Ihlet híján a Robsten blogunk megszűnik, a Süllyedő valóság fejezetterve felkerült, innentől kezdve négy hétig fog még működni, utána törlöm a blogot, szóval, ha vannak olyanok, akik még vissza szeretnék olvasni a My boyt, azok még most tegyék meg.:)

Információ IV.

Valaki szereti itt a Gleet??? Mi az, hogy csak hét, azaz HÉT hét múlva lesz új rész! Addig én megőrülök!!! Mi lesz Quinne-nel??? C'Est pas vrai... C'est pas passer avec moi! Je ne veux pas, en plus je veux vo...
(Na jó, lelőttem magam...XD)

Puszilok mindenkit: Nee^^

2 megjegyzés:

  1. halika
    nyugi van, várunk rád, csak így tovább, a barátnődnek pedig üzenem, hogy kitartás, ne törjön össze, sírja ki magát, de az életnek mennie kell tovább, ilyenkor nehéz, de tartani kell benne a lelket :)
    várom a fejit
    pusz
    Erika

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Nee várunk rád, ameddig kell. A másik blogon is hagytam megjegyzést.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés