Kedves Olvasók!

Egy kis technikai információ. Mivel állandóan kések a frissel, ezért a dátumozás megszűnik, és a chatbe fogom írni, hogy mikor jön a következő fejezet. Igyekszem az egy-két hetes határon belül maradni.:)

Igyekszem és puszilok mindenkit!:D

2012. augusztus 5., vasárnap

Oh LaLaLa...

Sziasztok Mindenki!

Na nem is tudom, hogy hol kezdjem...
Elkezdjem egyáltalán? Van olyan, akit érdekel? Fontos egyáltalán vagy csak értelmetlen idióta fecsegés, amivel azt próbálom leplezni mennyire is szégyellem magam az eltűnésemért, és a tényért, hogy ez még mindig nem a jól megérdemelt fejezetetek, hanem csak egy kis baromság, amit már muszáj megírni, mert valami förtelmes az egész, ahogy van...

Na jó, kezdem az elejéről.

Az elmúlt X hónapban nem egy akadályozó tényező közém és a meg nem írt fejezetek közé állt. De ne aggódjatok a történetet be óhajtjuk fejezni, de hogy mikor azt ne kérdezzétek, mert halvány lila gőzöm sincs. Így sajnos nem tudom mondani, hogy na ekkor és ekkor ebben az időpontban nézz fel, mert akkor friss lesz. Sajnos ilyen szempontból szörnyeteg vagyok, ráadásul be se tudom tartani a határidőket. (Ezért nem lennék jó író... És aki meg óhajtja fojtogatni Nee-t, még ha csak virtuálisan is, annak ajánlom az e-mailen keresztüli zaklatást, attól általában elég rosszul szoktam érezni magam...)

Na de a legnagyobb akadályozó tényező, ami miatt egyszerűen nem készülnek a fejezetek az az, hogy sajnos engem már nem inspirál a Twilight-széria. Bocsánat, de ez van. A két karakter már messze nem annyira érdekes és használható mint pár évvel ezelőtt, és már egy cseppet unalmasak is. Ha jól megnézitek a karaktereket, akkor igazából nem is hasonlítanak az igazi Edwardra és Bellára, simán lehetne egy Rose Emmett történet is, csak akkor még több dolgot kéne megváltoztatni. Na mindegy.

Akadályozó tényező numero kettő:
Már megint Franciaországban vagyok, és előtte készülődtem vagy egy hónapon át, mert bizony sok mindent el kellett intézni... De nem is traktállak vele titeket, épp elég volt nekem vele foglalkozni, és baromira elegem is van belőle, bár most nagyon örülök, hogy megint itt lehetek, ahol most vagyok.:)

 Akadályozó tényező numero három: (Amit kicsit nehéz elmondani)
Igen, a saját könyvemen dolgozom, és elég sok időmet elveszi, ráadásul minden gondolatomat ez köti le. Már két és fél éve ezzel foglalkozom, és szép lassan testet ölt, szóval egyre többet foglalkozom vele, vagyis semmire nincs időm. Bár per pillanat még a könyvemre sem, mert dolgozom, de mint említettem ez bonyolult, szóval hagyjuk is.
A könyvet egyébként csak a saját szórakoztatásomra írom, szóval nem hinném, hogy valaha találkoztok majd vele.:) Kivéve, ha csoda történik, de az úgyse fog megtörténni...XD

Szóval felesleges mentegetőzésemet olvashattátok, és legközelebb a fejezetet hozom.:)
(Nem, nem tudom mikor...)

3 megjegyzés:

  1. Ne hülyéskedj, ekkora teetséggel, biztosan megtörténik az a dolog amit te csodának nevezel. Egyébként az inspirálós részben teljesen igazad van, ettől függetlenül a te történeted teljesen máa
    s, és épp ezárt nem olyan twilight szagú, mint az eredeti. Ezért is olvasom(nám). :) Sok sikert a könyvöz. Majd azért arról is kérünk információkat ^^

    VálaszTörlés
  2. mindenbe melleted állok de kérlek ezt a törit folytasd s ne változtass rajta
    s én is várom a könyved szeretném megvenni s olvasni;)

    VálaszTörlés
  3. szija!
    igazából szerintem aki valódi olvasó az nem haragszik rád/rátok, amiért késtek a fejezetekkel. meg kell érteni, hogy nektek is van a blogon kívül egy életetek, és másban is ott kell lennetek, nem csak az írásban. én is szomorú vagyok amiért már olyan régóta nem kaptunk frisst, de én megértem, hogy nincs időtök és mással is kell foglalkoznotok. én nézni fogom továbbra is hogy frisseltek-e, és ha nem az se baj. én várni fogom :) nagyszerű író vagy, nem érdemes abbahagyni, és sok sikert a könyvedhez én is szeretném elolvasni majd, ha valamilyen módon lehetséges :))))
    egyébként teljesen megértem, hogy egy kicsit már belefásultál ebbe a twilight dologba, nem csak te vagy az egyetlen. rengeteg író ezért hagyja abba, egyszerűen már nem okoz örömet nekik, ha ezeket a karaktereket használja, mert már unalmas. amíg új dolog volt ez az egész addig mindenkinek izgalmas volt ebbe belekezdeni, de való igaz, hogy mára már kezdi mindenki elveszteni a lelkesedését és ezért senkit nem szabad hibáztatni. de nekünk - mint hűséges olvasóidnak (hidd el vagyunk azért elég sokan) mindenképpen hoznod kell valamit, hogy téged/titeket is olvashassunk :) nem mindennapi írók vagytok, a legjobbak közé tartoztok. élvezet titeket olvasni, viccesek vagytok, újjal szolgáltok és épp ezért nem szabad feladni. ha ebbe bele is untatok, akkor kezdjetek bele egy egészen más, de azért ismert dologba, hogyha nem is twilight világba íródjon, de legalább valamivel eltudjatok minket kápráztatni ^^
    remélem, hogy egy nagyon minimális időt próbáltok ránk szakítani, de megértjük azt is ha ez nem fog sikerülni. mi hűséges olvasók várni fogunk, csak ne hagyjátok abba!!! az nagy tragédia lenne :((( már így is sokan abbahagyták szinte mind a legjobb volt :// (nem akarok senkit megbántani - és én se vagyok jó író - de vannak összecsapott történetek, amikbe bár van fantázia, de az írónak nincs türelme hozzá, hogy olyat alkosson, ami megfelel az elvárásoknak. )))
    nagyon remélem, hogy folytatjátok és hamarosan kapni fogunk tőletek fejezetet :))))
    Puszi nektek és sok-sok ihletet, amíg be nem fejezitek :)

    VálaszTörlés