Kedves Olvasók!

Egy kis technikai információ. Mivel állandóan kések a frissel, ezért a dátumozás megszűnik, és a chatbe fogom írni, hogy mikor jön a következő fejezet. Igyekszem az egy-két hetes határon belül maradni.:)

Igyekszem és puszilok mindenkit!:D

2013. május 1., szerda

Öhmmmm....

Öööö... Sziasztok...

Azt a kutya meg a macska rúgja meg, nem semmi ideje még csak fel se néztem az oldalra, és most mégis ide kerültem. És nem csak ide kerültem, de még írok is valamit... Na jó, gyűrközzünk neki!

Tudtátok, hogy az USÁból 14 állandó olvasónk van? Ami azért szerintem tök jó, ha csak egy kis twilightos blogról van szó, amin ráadásul saját készítésű fanfic van. És ez tényleg nem az, aki jön beírni a chatbe... Ezek olvasók! Persze sokkal több olvasónk van itt Magyarországon. Románia a második majd jön Ukrajna és Szlovákia meg Ausztria is ott van valahol, szóval a környező országok.
Oroszországból csak ebben a hónapban (vagyis a múlt hónapban, áprilisban) 27 emberke kattintott a blogunk címére. Azt nem tudom, hogy olvasott-e...
Meg tudom mondani, hogy 238 emberből 183 windows operációs rendszert használ a blog megjelenítésére, és ebből 113-an biztos, hogy a firefox böngészőt részesítik előnyben, a második helyen meg az opera áll, kábé 63 emberrel, és csak azután jön a chrome. Ami azért elég furcsa, ha jobban belegondoltok, és azt hittem a google chrome népszerűbb, mint az opera, de ki vagyok én, hogy kérdőre vonjam a statisztikát?

Azt is meg tudom mondani, hogy a tegnapi nap 28 ember klikkelt az iccsinee.blogspot.hura, ami azért nagyon érdekes, és döbbenetes is volt, amikor észrevettem, mert ez azt jelenti, hogy 28 valaki kint a nagy világban rengeteg, rengeteg sok hét kihagyás után is feljött a lapra, és megnézte, hogy van-e friss. HIHETETLEN! Sőt majdnem elképesztő, de komolyan!
Ebben a pillanatban is az oldalon 3 ember tartózkodik, méghozzá magyarországi székhellyel.

És, hogy mit nem tudok megmondani nektek?
Nos azt, hogy miért nincsen friss... Komolyan mondom, hogy nagyon sokszor leültem, hogy na most csak azért is befejezem a történetet, mert én is tudni akarom, hogy milyen a vége! Jó nekem van egy fejezettervem, meg könyörgöm, ez iccsinee, semmi megdöbbentő nem lesz a végében, na de az, ahogy meg lesz írva, meg, hoyg miként történik meg az engem is érdekelne. És csak akkor tudhatnám meg, ha végre leraknám a valagamat a székre egy teljes napra, és csak kopogtatnám a billentyűket.
Én megpróbáltam, de komolyan. És még most is próbálom.
Erősen próbálok inspirációkat szerezni. Példának okáért újranéztem az egész Twilight-sagát. De a várt hatás elmaradt, mert a kezdeti nemtetszésemet, és kuncogásomat hangos vihogás és Úristenezés váltotta fel kábé fél óra alatt, szóval ahelyett, hogy valami kis csírája keletkezett volna a vágynak, hogy befejezzem a történeteimet, csak még jobban  elhidegültem tőlük, hisz a karakterek a filmekben messzemenően elnagyoltak, sterilek és igen még értelmetlenek is nagyon sok szempontból.
Szóval nem tudtak megfogni és rávenni végre a cselekvésre.
Aztán ma valahogy feltévedtem a blogra, mert miért ne? Elvégre hónapok óta nem jártam itt. És megnéztem a statisztikát, és ezeket a döbbenetes adatokat találtam.
A kitartást mellettünk és a történetek mellett. Azt a vágyat, ami bennetek keletkezett, hogy végre ne csak lógjon a történet. És érzem, hogy írnom kell. Be kell fejeznem nektek a történetet!
És komolyan mondom, hogy be akarom fejezni!

De a segítségeteket kell kérnem. Megértettem, hogy nem fog a könyv vagy a film sokszori elolvasása vagy megnézése arra sarkallni, hogy befejezzem a ficet, mert a karaktereim messze nem Bella és Edward személyiségjegyeit viseli. Hiába az a nevük, de nem ők azok... Értelmes ez az egész, vagy csak nekem érthető?
Szóval kérlek segítsetek befejezni a történetet! Nem azt mondom, hogy írjátok meg helyettem, mert be szeretném nektek fejezni; hanem azt, hogy segítsetek nekem megírni! Annyit segített az, hogy csak láttam mennyien visszatértek folyamatosan és nézitek van-e friss.
Épp ezért szeretném, ha e-maileket küldenétek nekem... nekünk. És, hogy mi legyen benne? Tök mindegy!
Meséljétek el egy napotokat, vagy egy szuper könyvélményeteket, vagy, hogy ki nézi még a Queer as folkot rajtam kívül és ki szerint szemétség a pápától, hogy a melegek nem házasodhatnak! (Na igen, ezt az oldalamat még nem ismeritek azt hiszem... Legyen annyi elég körítésnek, hogy odavagyok a melegekért, de nem azért, mert én is az vagyok, egyszerűen csak úgy gondolom, hogy a szerelem az szerelem, a család az család a nemi szerveket meg csak kiegészítőnek adta az Isten...)

Ihletet kérek tőletek, és ha csak attól ilyen szöveget nyomok le 20 perc alatt, hogy megláttam hányan néztetek fel az oldalra tegnap, akkor el se tudom képzelni mennyit fog segíteni egy-egy e-mail.
Persze nem ígérem, hogy holnap már fent lesz az új fejezet. De minden megteszek a leghamarabbi folytatásért!

Szóval e-mailezésre fel, annak, akinek van kedve!:)

Adjatok nekem inspirációt, és akaratot, elég erőt és kitartást!

Puszil mindenkit: Nee^^

U.I.:iccsinee@gmail.com...;)

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Valamikor varhato friss ujdonsag?

    VálaszTörlés
  2. Nem lesz valamikor a jövőben friss bírom a törit légyszíves folytassátoK!

    VálaszTörlés
  3. Hello
    Hát úgy tűnik elég régóta abba hagytátok pedig tényleg kiváncs lettem volna mi lesz a vége. Viszont hogyha így évekel azután ,hogy bármi is felkerült folytatás következne annak nagyon örülnék. :D
    Remélem még várható :)
    AIVITT

    VálaszTörlés