Kedves Olvasók!

Egy kis technikai információ. Mivel állandóan kések a frissel, ezért a dátumozás megszűnik, és a chatbe fogom írni, hogy mikor jön a következő fejezet. Igyekszem az egy-két hetes határon belül maradni.:)

Igyekszem és puszilok mindenkit!:D

2010. március 3., szerda

Halihóóó PÁLYÁZAT!!!!!!!!

Nos, nyugi még nem az új fejezet, Nee már megírt 2 oldalt belőle már csak a többi van, most egy egészen mással jelentkezünk.

Pályázatot hírdetünk, mégpedig fejléc ügyben.
Tessék nekünk nagyon szép és kreatív fejléceket küldeni, kritériumnak csak annyit mondanánk hogy legyen benne Kristen és Rob, Belerakhatod az alkalmi szereplőinket is, ha megszeretted őket és rakd az egyik sarkába a neved. Ez fontos hogy tudjuk ki is a nyertes!

Beküldési határidő: Márc. 10 (szerda)
Hova küld?: iccsinee@gmail.com

Jahhh és hogy mit nyerhetsz vele ha beküldöd????

- 1 teljes hónapon át együtt olvashatod Iccsi-vel a ficet, azaz, 1-2 nappal hamarabb.
- ÉÉÉÉÉÉÉÉÉSSSSS Neee ír csak neked, de csak neked, egy olyan oneshotot amiben a twilightos szereplők mellett TE vagy az egyik főszereplő!


Szóval reméljük felcsigáztuk érdeklődésed, ha akármilyen kérdésed van írj nekünk a komikhoz van a fenn említett e-mail címre.

SOK SIKERT!

IccsiNee

3 megjegyzés:

  1. Én már küldtem 4-et :DD Most csináltam először fejlécet szóval lehet h bénák lettek :$$

    Anett

    VálaszTörlés
  2. Én is én is én is!
    (persze majd ha hazaértem, mert most suliban vagyok... :( )

    VálaszTörlés
  3. Szijjasztok!!
    Én is jelentkeztem a fejlécversenyre, remélem én leszek a szerencsés főszereplő...:)

    Ha van kedvetek nézzzetek be az én oldalamra (nem twilightal foglalkozik, bár imádom a twilight Sagát...)
    www.pixielove-tortenetei.blogspot.com

    Puszi: PixieLove

    VálaszTörlés